maandag 7 januari 2013

Voorstelling mannen met baarden

Op dinsdag had ik geluk, ik mocht namelijk meegenieten van een muzische voorstelling in het cultuurcentrum in Wevelgem. Eerst moest ik samen met de juf de kinderen begeleiden naar binnen. Maar omdat we redelijk lang moesten wachten, was het erg moeilijk om ze rustig te houden. Als iedereen in de zaal in stilte neerzat, begon de voorstelling. Het ging over drie mannen die de opdracht kregen verschillende muziekinstrumenten te verzamelen. Daarvoor reisden ze heel de wereld af op zoek naar die bepaalde muziekinstrumenten. Het was een heel erg leuke voorstelling want die drie mannen hadden heel indrukwekkende instrumenten bij. Zo hadden ze fluiten mee in alle formaten, ook een heel grote alpenhoorn die zeker 5 m was. Op het einde van de voorstelling speelden ze een fantastisch stuk met alle instrumenten die ze hadden verzameld. De voorstelling was voor kinderen maar zelf vond ik het heel erg interessant. Daarna moest ik terug samen met de leerkracht de kinderen begeleiden naar de auto's. Hopelijk maak ik nog dergelijke voorstellingen mee want ik vond het heel erg tof.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten