maandag 7 januari 2013

Leuke links

Om lesvoorbereidingen te maken heb je heel veel inspiratie nodig om de lessen toch op een bepaalde manier leuk te maken. Het ene moment lukt dit zeer goed maar het andere moment niet. Daarom is het ook eens interessant om te surfen naar mogelijke lesideeën op internet. Je kan dus heel veel inspiratie opdoen van andere leerkrachten die hun lessen op het internet zetten. Ook kan je heel veel informatie terugvinden over een bepaald thema. Ik had heel erg veel moeite om een les beweging te vinden maar na een paar sites kwam ik terecht op een fantastische site vol voorbeelden van bewegingsmomenten. Als ik later leerkracht ben zal ik zeker een blog bijhouden, die studenten kan helpen. Want het is heel erg moeilijk om als beginnend leerkracht zoveel inspiratie te hebben. Ook raad ik aan om er met verschillende mensen over te praten want ook zij hebben soms fantastische ideeën. Ik wens iedereen heel veel succes met de voorbereidingen voor de doedagen.

De verschillende links kan je hieronder terugvinden. Hopelijk kunnen jullie de links misschien nog gebruiken bij het voorbereiden van lessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten