maandag 7 januari 2013

Afscheid 3de leerjaar


Mijn eerste klas waar ik als beginnend leerkracht mocht les geven was in het 3de leerjaar. De kinderen waren erg lief en ik kreeg ook soms tekeningen om mij te bedanken voor de leuke lessen. Het was wel een grote klasgroep want in de klas zaten er 25 leerlingen. Ik had het soms erg moeilijk om al de leerlingen stil te krijgen tijdens de les maar dit lukte mij beter en beter. De kinderen deden altijd vol enthousiasme mee en dat vond ik fantastisch. Ik hoop dat de kinderen zo blijven verder doen zodat Juf Aline geen moeite zal hebben. Ik hoop dat ik later ook in het 3de leerjaar mag staan want het is een heel erg leuke leeftijd omdat de kinderen nog heel erg leergierig zijn en nog veel fantasie hebben. Ik zal ze heel erg missen want ik moet in februari naar het 4de leerjaar. Na het 4de leerjaar kan het zijn dat ik dan terug naar deze klas moet en dat vind ik fantastisch. Ook zou ik heel graag mijn mentoren willen bedanken voor de tips die ik kreeg tot verbetering. Want het is waarschijnlijk ook niet zo evident om hun lessen af te staan aan een beginnend leerkracht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten