maandag 7 januari 2013

Pietenproject

Op 4 december was het zo ver eindelijk mocht ik ook eens Zwarte Piet spelen. Vroeger zag ik Zwarte Piet en Sinterklaas heel erg graag omdat ik altijd leuke cadeau's kreeg. In de ochtend kregen we de taak om ongezien de school binnen te sluipen. We moesten ons klaar maken in een apart lokaaltje, dit was heel erg leuk. Maar het leukste was toch wel het schminken, we moesten volledig zwart zijn van kop tot teen, zelfs in de oren. Iedereen hielp elkaar om er als een echte Zwarte Piet uit te zien. Daarna begon het het echte werk, we slopen door de gangen van klas naar klas. In iedere klas kwamen we dansend binnen met luide muziek, dit  zorgde voor de nodige sfeer in iedere klas. Samen met de kinderen deden we verschillende opdrachten, we dansten, zongen en speelden verschillende spelletjes. Om 12 uur kregen we opnieuw de taak om weg te sluipen uit de school, we hadden zelfs geen tijd meer om ons te wassen. We sprongen met zijn allen in de auto en reden weg. Het was een heel leuke dag, die ik nooit meer zal vergeten en stiekem verlang ik al naar volgend jaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten